سئو ماز

سئو ماز ارائه دهنده انواع آموزش های سئو

سئو ماز

سئو ماز ارائه دهنده انواع آموزش های سئو

  • ۰
  • ۰

سئو و کدنویسی

شاید یک یا این که دو توشه از ذهنیت شما قبلی باشد : می‌دانید چنانچه صرفا می دانستم چه گونه برنامه نویسم , این عمل زیاد معمولی خیس خواهد بود . البته این یک مورد ترسناک است , علی الخصوص در‌حالتی که شما از تخصص فنی خویش مطمئن نیستید , و آنقدر فرا گرفتن موجود است که نمی دانید از کجا آغاز فرمایید .

در روز جاری Whiteboard Friday , معلم فنی SEO Paul Shapiro به اشتراک میگذارد که چرا برای SEO و بازاریابان اینقدر اصلی است که کد زدن را انجام دهند , مفاهیم اصلی را توضیح می دهند , و به شما در گزینش شایسته ترین مسیر عملی برای یاری به شما در انتخاب مرحله مطلوب خویش یاری می نمایند . توان فنی

برای مفتوح کردن ورژن با وضوح بالا در یک کاغذ نو , روی تصویر تخته سپید کلیک کنید!

رونویسی فیلم

هودی , هواداران موز . پل شاپیرو در اینجا , مدیریت بهینه سازی وب سایت در کاتالیست . اینجانب روز جاری اینجا هستم تا راجع به کد زدن برای SEO و بازاریابان با شما سخن کنم .

چرا بایستی یاد بگیرید که چه‌گونه کد نوشتن کنید؟

تاءمل میکنم واقعاً چند مزیت با اهمیت برای یاد گرفتن طریق طرح ریزی موجود است .

1 . بهبود رابطه ها گسترش دهنده

نخستین , رابطه ها توسعه و گسترش دهنده بودن . تحت عنوان سئو وب سایت , ما به صورت مداوم با بسط دهندگان عمل میکنیم تا پیشنهاد های خویش را عملی کنیم . شعور این‌که چرا آنان تصمیمات خاصی را اتخاذ می نمایند , چه‌گونه فکر‌می کنند واقعاً دارای اهمیت برای همیاری خوب تر با آن‌ها است .

2 . به یک سئوی سایت فنی خوبتر تبدیل گردید

فهم و شعور طریق کد نویسی شمارا به یک سئو وب سایت فنی خوب تر تبدیل می نماید . صرفا شعور ساخت سایت ها و روش سعی آن ها به شما یاری می نماید تا با بهینه سازی سایت خویش خوب تر کار نمایید . اتوماسیون . ما تحت عنوان بازاریاب , تحت عنوان بهینه سازی سایت , همگی ما برخی اوقات شغل های زیاد تکراری انجام می‌دهیم و توانمند به کاهش زمان صرف شده برای انجام این شغل های تکراری , واقعاً حساس است .

واقعاً فرصتی برای انجام امور و تمرکز بیشتر روی راهکار و چیزهای دیگر را که نمی توانید برای اتوماسیون بگذارید , گشوده می نماید .

3 . تجزیه و بررسی داده های خویش را مرتفع فرمائید

در حالتی که کسی با این شماره 1 , 048 , 576 آشنا باشد , این حد سطر در Microsoft Excel است .

تحت عنوان بازاریاب , ما در دریایی از اطلاعات شنا می‌کنیم . عمل با تیم داده ای که زیاد از آن بالاتر رود فعالیت مضاعف بی آلایش ای است . اینجانب اکثر اوقات با صدها میلیون سطر داده فعالیت میکنم . به کارگیری از لهجه طرحی مثل R یا این که Python یک روش حقیقتا عالی برای دستیابی به آن اندازه داده است .

4 . سواد

این دستور در واقع فراوان همگانی است که در آمریکا می بایست طریق طرح ریزی در مکتب ابتدایی فراگیری داده شود . به این ترتیب با یاد دادن چگونگی ساخت برنامه , شما با فرزندان عالم برابر می‌باشید , کسانی که ممکن است در آتی وارد دفتر شوند . به این ترتیب شما چه بسا اضطراری نیست که یاد بگیرید به چه شکل به عمق کد نوشتن نمائید . ولی اینجانب به شما پیشنهاد می‌کنم دستکم مفاهیم و منطق کد نوشتن را شعور نمایید .

کدام گویش را می بایست یاد بگیرید؟

اکثر زمان ها وقت ها می شنوم که مردمان میگویند , ( اینجانب در کالج یا این که متوسطه کد نویسی یه خرده انجام دادم . به آن ها میگویم , ( شما از نگاه ظاهری خوب می باشید . به هر جور گویش ساخت برنامه که با آن راحت می‌باشید , بپیوندید . ( ضروری نیست از یک بخش آغاز نمایید .

avkanî

بخش اعظمی از زبانهای ساخت برنامه دارنده یک منطق مشترک می‌باشند . البته در حالتی‌که از مرحله یک آغاز می‌کنید و بایستی تنها تصمیم بگیرید که روز جاری کدام گویش کد نویسی را یاد می‌گیرم , دو پیشنهاد دارم .

پایتون

در‌صورتی‌که شما در مسیر آنالیز اطلاعات قرار دارید , عامل حساس شما برای فرا گرفتن چگونگی کد نوشتن فعالیت با اطلاعات و انجام شغل های پیچیده خیس با اطلاعات است , بدین ترتیب تامل میکنم گویش بهتری نسبت به پایتون وجود نداشته باشد .

پایتون مضاعف مجهز است . کتابخانه های متعددی موجود است که به صورت مختص برای تجزیه و محاسبه اطلاعات پباده سازی گردیده اند , و این یک لهجه فراوان حاذق خیس از چیزی نظیر R است .

  • ۹۸/۱۲/۱۱
  • سئو سئوزادگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی