سئو ماز

سئو ماز ارائه دهنده انواع آموزش های سئو

سئو ماز

سئو ماز ارائه دهنده انواع آموزش های سئو

  • ۰
  • ۰

مشورت کردن در سئو

مشورت کردن همدلی : 3 مورد که می بایست هنگام عمل با بقیه گروه ها به یاد داشته باشید
این که آیا با مجموعه های کمپانی خویش یا این که با مشتری های فرنگی مشورت کردن فرمائید , اقبال فراوان بسیار است که دست کم یک توشه , جلسه‌ای را از عمل سایرافراد ناامید فرمایید , چه بسا از خویش بپرسید : ( چرا آن‌ها چنین کاری می کردند؟ (

رفتن به یک پروژه سهل وآسان است که تفکر کردن تحت عنوان یک موضوع بی آلایش از ( آنان مرا برای حل یک اختلال وارد کردند ( سهل و آسان است . ولی حقیقت کم کم مضاعف معمولی است . مشورت با گروه های دیگر مدام نیازمند تفاوت های سازمانی و عاطفی است که ممکن است از آن خلوت نکنید .

هر ارتباط میان شخصی بی سابقه است و امیدوارم قوانینی که اینجانب در باب آن ها مشاجره می‌کنم در زمینه ی بخش اعظمی از شرکت کردن ها یا این که پروژه هایی که در آن کمپانی می‌کنید اعمال نشود . با این حال , زمانی در یک موقعیت مشورت طاقت فرسا به عاقبت رسیدید , یاری رساندن به یه خرده همدلی برای افرادی که با آنان فعالیت میکنید

فهمیدم که به یاد آوردن این 3 نکته می‌تواند به اینجانب یاری دهد تا خودم را در کفش نقطه تماس خویش قرار دهم و با آنان تعامل برقرار کنم به طوری که نسبت به آنچه ممکن است در محیط خویش با آن رمز و فعالیت داشته باشند اصلی باشد .

1 . ممکن است نقطه تماس شما التماس یاری شما نکند

کاملاً ممکن است که فردی که شما در کارایی برای امداد به آن می باشید ممکن است نخواسته به شما یاری دهد .

رئیس گهگاه ایده های یگانه خویش را داراست و ارتباطات داخلی مدام در هر شرکتی بی نقص نیست . این قادر است به شرایط هایی باعث شود که نقطه تماس شما ممکن است شم دفاعی نماید , مخصوصا در‌حالتی که به لحاظ رسد که عملکردهای شغلی آنان ممکن است آنچه را که در امر شما مشاوره میگیرند را پوشش دهد . شایسته ترین هدف ها مدیریت که میخواهد با جذب منابع بیشتر به شما یاری دهد ممکن است بی اعتمادی به لحاظ رسد و یا این که به کارمندی که حرفی برای اعلام کردن ندهد تضعیف شود .

در یک زمان وقتی که اینجانب تحت عنوان یک onpage seo به عمل بردم , در واقع خودم را درین حالت ظریف پیدا کردم . رهبری برای یاری به بهینه سازی وب سایت در هنگام مسافرت دامنه یک تاکسی فرنگی آورده اند , و گرچه هدف ها آن ها ممکن است یاری بیشتری باشد , البته آنان به صورت موثری این مسئله را با اینجانب رابطه برقرار نکردند .

در سود , از آن جا که اینجانب کسی بودم که مسئولیت آن حیطه را بر عهده داشتم , سبب میشد نسبت به چگونگی رئیس به اینجانب و مهارت های خویش ناامن نحس . اینجانب به میزان کافی روشن بخت بودم که با یک مشاور خوب که توانمند به پشتیبانی از اینجانب بود , همیاری کردم و به پیشبرد بخش اعظمی از پروژه هایی که در اکنون پرواز بودند , یاری کرده ام . البته از آن‌جا که در صدر شم می‌کردم که با سرگرم شدن در وهله نخستین , اعتبار من‌را تضعیف می نمایند , دوران زمان متعددی به طول انجامید تا آن اعتماد را بسازم و بتوانم امور را به صورت مؤثر انجام دهم .

شایسته ترین روش برای رویارویی با این قضیه بالقوه اطمینان از احترام به نوشته و علم نهادی است که مجموعه متبوع شما در اختیار دارااست . فعالیت نمایید تا به جای یک ارتباط دارای اعتبار , یک ارتباط مشترک داشته باشید . هرچه قضیه و رابطه بیشتری داشته باشید , پیشنهاد هایی خوب تر میتوانید امداد نمائید .

2 - در صورت خواهش امداد , ممکن است حس زخم پذیری یا این که ناامنی نمایند

یک ثانیه به عقب برگردید و به‌این تصور کنید که چرا یک گروه ممکن است یک مشاور فرنگی را دراین باره ساخت نماید . چند زمینه یگانه موجود هست که می شود به آن ها یاری کرد , البته کلیه اینها به مشکلی که احتمالاً خواستار حل آن می باشند یا این که نیاز به امداد دارا هستند , می‌خورد - مشکلی که آن‌ها به تنهایی قدرتمند به حل آن نبودند . صرف لحاظ از این‌که آن‌ها به دلیل علم , منابع و چه بسا سیاست های اداری نتوانستند آن را حل نمایند , مشارکتهای شما چیزی را بیش تر می نماید که آنان نمی توانند خودشان شرکت کردن نمایند - و تقابل با

  • ۹۸/۱۲/۱۱
  • سئو سئوزادگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی